Pàgines

dijous, 17 de febrer del 2011

Acabant projectes - Acabando proyectos

Porto temps pensant que tinc aquest bloc molt, però que molt, abandonat. De fet, crec que es la segona entrada que faig jo sola. Sort en tinc de l´Anna, si no serà ple de teranyines. Així que per aquest any m´he proposat anar acabant amb tot el que tinc començat i portar mes al dia els projectes en curs..

Llevo tiempo pensando que tengo este blog muy, pero que muy desatendido. De hecho, creo que es la segunda entrada que hago. Menos mal que tenemos a Anna, si no el pobre estaría lleno de telarañas. Así que para este año me he propuesto ir acabando con todo lo que tengo comenzado y llevar más al día los proyectos en curso.


Aquesta es la primera feina acabada. Només quedaven les reixes, les darreres lletres i una mica de sanefa. Va ser posar-se i en un parell d´hores ja va ser acabat. Ara només queda portar-lo a enmarcar doncs el vull regalar a una bona amiga. Espero que li agradi!

Éste es el primer trabajo que tenía pendiente de acabar. Sólo quedaban las verjas, las últimas letras y un poco de cenefa. Fue ponerse y en un par de horas: terminado. Ahora sólo queda llevarlo a enmarcar pues quiero regalarlo a una buena amiga. Espero que le guste.

Carpe Diem!

diumenge, 13 de febrer del 2011

SAL Pendibule

Lomar, des del fòrum Mil puntadas, ens va proposar brodar i muntar un pendibule, a partir d'un gràfic gratuit de Stitch Creations. No havia sentit mai aquesta paraula i encara ara no sé a quin idioma pertany, per més que he buscat no he aconseguit esbrinar el seu origen ni el seu significat exacte. Si en sabeu la resposta m'encantaria conèixer-la.

Lomar ens va preparar un utilissim tutorial on, pas a pas, ens explicava com fer aquesta miniatura. Si voleu fer-ne un, també trobareu el tutorial al seu bloc. Ella l'acabava amb un llacet, jo ho he fet amb una cosa més senzilla, una boleta de fusta.

Lomar desde el foro Mil puntadas, nos propuso bordar y montar un pendibule, a partir de un gráfico gratuito de Stitch Creations. No había oído nunca esta palabra y aún no sé a qué idioma pertenece, por más que he buscado no he conseguido averiguar su origen ni su significado exacto. Si sabéis la respuesta me encantaría conocerla.

Lomar nos preparó un utilísimo tutorial donde, paso a paso, nos explicaba cómo hacer esta miniatura. Si queréis hacer uno, también encontraréis el tutorial en su blog. Ella lo acababa con un lacito, yo lo he hecho con una cosa más sencilla, una bolita de madera.


Aquesta és la meva versió, he pensat en ella com a cerca-tisores, però també us la he volgut ensenyar en altres escenaris:

Ésta es mi versión, he pensado en ella como busca-tijeras, pero también he querido mostrarosla en otros escenarios:

Tela Aida 14 - Fil Mouliné Anchor n 187 / Tela Aida 14 - Hilo Mouliné Anchor nº 187 

Segur que trobareu un munt de pendibules per la blogosfera, hem estat més de 80 participants, jo n'he vist uns quants i tots, sent iguals, són ben diferents.

El meu és per a una bona amiga, les seves tisores necessiten urgenment un pendibule. Demà li donaré, espero que li agradi!

Seguro que encontraréis un montón de pendibules por la blogosfera, hemos sido más de 80 participantes, yo he visto unos cuantos y todos, siendo iguales, son muy diferentes.

El mío es para una buena amiga, sus tijeras necesitan urgentemente un pendibule. Mañana se lo daré, ¡espero que le guste!

dimecres, 2 de febrer del 2011

Que ve un tren.... / Que viene un tren....


Heu fet servir alguna vegada el vell truc d'omplir la cullera i simular el vol d'un avió o l'avanç d'un tren de vapor per conduir la càrrega alimentària a una boca que, si hem tingut sort, espera la seva arribada oberta de bat a bat? Segur que sí.

Doncs aquesta va ser la idea que em va venir al cap quan buscava un motiu per brodar un pitet pel Toni, que des del passat mes de setembre dona guerra a casa dels meus amics Toni i Alícia, i les seves filles Alba i Ainhara. Ara ja són cinc.

¿Habéis usado alguna vez el viejo truco de llenar la cuchara y simular el vuelo de un avión o el avance de un tren de vapor para conducir la carga alimentícia a una boca que, si hemos tenido suerte, espera su llegada abierta de par en par? Seguro que sí.

Pues ésta fue la idea que me vino a la cabeza cuando buscaba un motivo con que bordar un babero para Toni, que desde el pasado mes de septiembre da guerra en casa de mis amigos Toni y Alicia, y su hijas Alba y Ainhara. Ahora ya son cinco.


Com ja sabeu per altres pitets que he brodat, els podeu veure aquí i aquí, m'agrada molt l'alfabet Brik-a-Brak de la Sof, així que el vaig escollir un cop més.

El tren és un gràfic extret de "El Libro del Bebé" de la revista "Las Labores de Ana".

L'Alícia va estar molt contenta amb aquest pitet i jo també de que li agradés!

Como ya sabéis por otros baberos que he bordado, los podéis ver aquí y aquí, me gusta mucho el alfabeto Brik-a-Brak de Sof, así que lo escogí una vez más.

El tren es un gráfico extraído de "El Libro del Bebé" de la revista "Las Labores de Ana".

¡Alicia estuvo muy contenta con este babero y yo también de que le gustara!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...