Pàgines

diumenge, 13 de març del 2011

SAL Fob i molta alegria / y mucha alegría

Avui estic, més ben dit, estem, molt i molt contents. El divendres ens va sonriure la sort, sí, i aquesta vegada la vida, després de fer-nos una broma pesada, ha tret un conill del vell barret de copa.

Després de la tempesta sempre surt el sol, els nostres problemes no s'han esvaït però segur que ara tot anirà bé, que no falti el treball és decisiu.

A més a més, volia deixar-vos aquest nou missatge i agrair-vos el vostre suport, l'he sentit en cadascún dels vostres comentaris i dels vostres correus. Moltes gràcies, de debò.

Hoy estoy, mejor dicho, estamos, muy y muy contentos. El viernes nos sonrió la suerte, sí, y esta vez la vida, después de gastarnos una broma pesada, ha sacado un conejo de la vieja chistera.

Después de la tempestad siempre sale el sol, nuestros problemas no se han desvanecido pero seguro que ara todo irá bien, que no falte el trabajo es decisivo.

Además quería dejaros este nuevo mensaje y agradeceros vuestro apoyo, lo he sentido en cada uno de vuestros comentarios y de vuestros correos. Muchas gracias, de veras.


Bé, i ara us ensenyaré el meu últim treball, i el de la Pilar, que també s'ha apuntat, és senzill però molt bonic, ja veureu.

Lomar, des del fòrum Mil puntadas, ens va proposar un nou minisal. Primer va ser el pendibule, i ara un petit fob, a partir del gràfic gratuit creat per la Nina.

Bien, y ahora os enseñaré mi último trabajo, y el de Pilar, que también se ha apuntado, es sencillo pero muy bonito, ya veréis.

Lomar, desde el foro Mil puntadas, nos propuso un nuevo minisal. Primero fue el pendibule, y ahora un pequeño fob , a partir del gráfico gratuito creado por Nina.





Bona setmana!

¡Buena semana!

diumenge, 6 de març del 2011

Canvis, canvis ... esperant la primavera / Cambios, cambios ... esperando la primavera

Fa molts dies que no passava per aquí, no he pogut. De vegades, repentinament, les coses canvien i no saps ben bé com ni perquè. De vegades s'ajunten en el mateix moment, coses bones i dolentes, i si la proporció es decanta cap a les dolentes, o a tu t'ho sembla, costa una mica trobar el costat positiu de tot plegat.

De vegades et dona la sensació de que no saps d'on et venen les bufetades i et quedes com una tonta veient-ho tot negre, amb una mala llet que sempre descarregues sobre els que més estimes. Però aquesta no és la millor actitud, la veritat és que no condueix a res i, lluny de solucionar les coses o ajudar a afrontar-les, sol empitjorar-les i fer que et sentis encara més malament. Així doncs he pensat que el millor era aixecar-se, donar-se una bona dutxa -sempre ajuda posar-se sota l'aigua- preparar-se un cafè amb llet, encendre l'ordinador i acabar d'editar l'entradeta que tenia a mig fer des de fa dies, tot escoltant al Serrat ...

Hace muchos días que no pasaba por aquí, no he podido. A veces, repentinamente, las cosas cambian y no sabes bien cómo ni por qué. A veces se juntan en el mismo momento, cosas buenas y malas, y si la proporción se decanta hacia las malas, o a ti te lo parece, cuesta un poco encontrar el lado positivo de todo ello.

A veces te da la sensación de que no sabes de dónde te tienen las tortas i te quedas como una tonta viéndolo todo negro, con una mala leche que siempre descargas sobre los que más quieres. Pero ésta no es la mejor actitud, la verdad es que no conduce a nada y, lejos de solucionar las cosas o ayudar a afrontarlas, suele empeorarlas y hacer que te sientas aún más mal. Así que he pensado que lo mejor era levantarse, darse una buena ducha -siempre ayuda ponerse debajo del agua- prepararse un café con leche, encender el ordenador y acabar d'editar la entrada que tenía a medio hacer desde hace días, mientras escucho a Serrat...


De vez en cuando la vida
nos besa en la boca
y a colores se despliega
como un atlas,
nos pasea por las calles
en volandas,

y nos sentimos en buenas manos;
se hace de nuestra medida,
toma nuestro paso
y saca un conejo de la vieja chistera
y uno es feliz como un niño
cuando sale de la escuela.

De vez en cuando la vida
toma conmigo café
y está tan bonita que
da gusto verla.
Se suelta el pelo y me invita
a salir con ella a escena.

De vez en cuando la vida
se nos brinda en cueros
y nos regala un sueño
tan escurridizo
que hay que andarlo de puntillas
por no romper el hechizo.

De vez en cuando la vida
afina con el pincel:
se nos eriza la piel
y faltan palabras
para nombrar lo que ofrece
a los que saben usarla.

De vez en cuando la vida
nos gasta una broma
y nos despertamos
sin saber qué pasa,
chupando un palo sentados
sobre una calabaza.

Joan Manuel Serrat. De vez en cuando la vida. 1983


"A mal tiempo, buena cara", com diu el refrany. Segur que dins de quatre dies arribarà la primavera, jo l'espero amb l'esperança de que porti bons temps! Vinga, i ara que ja em sento millor, després de desofegar-me, l'entradeta...

"A mal tiempo, buena cara", como dice el refrán. Seguro que en unos días llegará la primavera, ¡yo la espero con la esperanza de que traiga buenos tiempos! Venga, y ahora que ya me siento mejor, después de desahogarme, la entradita...

Les paysages rebrodés: Peintures et tissus - Liz Maidment
Aquest és un treball que vam fer al taller de patchwork al que assisteixo cada setmana. La Montse, la meva professora, ens va portar aquest llibre, havia vist alguns treballs d'aquesta dissenyadora a una fira a França i l'havia captivat el seu estil: una base de tela pintada, combinada amb diminutes aplicacions de patchwork i brodat tradicional.

Éste es un trabajo que hicimos en el taller de patchwork al que asisto cada semana. Montse, mi profesora, nos trajo este libro, había visto algunos trabajos de esta diseñadora en una feria en Francia y su estilo la había cautivado: una base de tela pintada, combinada con diminutas aplicaciones de patchwork y bordado tradicional.


Les paysages rebrodés: Peintures et tissus - Liz Maidment
A més a més del llibre, la Montse va portar tres preciosos quadres que ella havia realitzat seguint les propostes de la dissenyadora. Vaig decidir provar sort amb aquest Jardí d'estiu i aquest és el resultat:

Además del libro, Montse nos trajo tres preciosos cuadros que ella había realizado siguiendo las propuestas de la diseñadora. Decidí probar suerte con este Jardín de verano y éste es el resultado:




El sol llueix clar i brillant sobre Barcelona, fa un dia preciós! Espero que allà on estigueu també pogueu gaudir d'un fantàstic i assolellat diumenge. Gràcies per fer una parada en aquest racó.

El sol luce claro y brillante sobre Barcelona, ¡hace un día precioso! Espero que allá donde estéis podáis disfrutar de un fantástico y soleado domingo. Gracias por hacer una parada en este rincón.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...