Pàgines

divendres, 18 de juliol del 2014

Notícia - Noticia

Tinc una molt bona notícia per compartir amb totes vosaltres. Una notícia que ens ha proporcionat una immensa alegria a tots els membres de la meva família, però especialment al meu germà. Serà pare a finals d'any, just abans de Nadal, quin regal adelantat! La meva cunyada es troba molt bé, està de quatre mesos i ja ens ha donat el tret de sortida per començar a treballar, comprar, en fi, el que vulguem. Avies i ties estem valorant idees i projectes per la Gemma. Ah, sí, no us ho havia dit, és una nena i es dirà Gemma, queda una minúscula possibilitat d'error però espero que els metges no s'hagin equivocat. Ho tenim tan coll avall!

Tengo una muy buena noticia para compartir con todas vosotras. Una noticia que nos ha proporcionado una inmensa alegría a todos los miembros de mi familia, pero especialmente a mi hermano. Será padre a finales de año, justo antes de Navidad, ¡qué regalo adelantado! Mi cuñada se encuentra muy bien, está de cuatro meses y ya nos ha dado el tiro de salida para comenzar a trabajar, comprar, en fin, lo que queramos. Abuelas y tías estamos valorando ideas y proyectos para Gemma. Ah, sí, no os lo había dicho, es una nena y se llamará Gemma, queda una minúscula posibilidad de error pero espero que los médicos no se hayan equivocado. Lo damos tanto por hecho!

Alfabet Brik-a-Brak de la Sof , disponible en el seu blog Swapons
Com a pla de contingència, he decidit no fer res amb el seu nom fins que no tinguem la cosa confirmada. I he començat per brodar-li un pitet Tinc gana, un dels meus favorits, colors vius i grafia divertida, èxit assegurat. A més a més té un gran avantatge: és "unisex"; si les prediccions fallen no tindrem problemes!

El rosa no ha faltat, però fúcsia, genial tan per nens com nenes. Existeixen altres opcions a banda del rosa i el blau pastel, encara que els clàssics són els clàssics i els gustos són colors.

Como plan de contingencia, he decidido no hacer nada con su nombre hasta que no tengamos la cosa confirmada. Y he empezado por bordarle un babero Tinc gana, uno de mis favoritos, colores vivos y grafía divertida, éxito asegurado. Además tiene una gran ventaja: es "unisex"; ¡si las predicciones fallan no tendremos problemas!

El rosa no ha faltado, pero fucsia, genial tanto para niños como niñas. Existen otras opciones aparte del rosa y el azul pastel, aunque los clásicos son los clásicos y los gustos son colores.


He vist moltes coses que m'agradaria poder fer però no sé si en sabré prou. Ara sóc a la "fase pitets" i crec que m'arriscaré a provar amb algun dels dissenys que mostra el llibre Moda y complementos para tu bebé que reuneix models i patrons per criatures de 0 a 3 anys. No em digueu que l'ós no és una autèntica monada, no m'he pogut resistir a incloure'l a la imatge.

He visto muchas cosas que me gustaría poder hacer pero no sé si sabre lo suficiente. Ahora estoy en la "fase baberos" y creo que me arriesgaré a probar con alguno de los diseños que muestra el libro Moda y complementos para tu bebé que reúne modelos y patrones para criaturas de 0 a 3 años. No me digáis que el oso no es una auténtica monada, no me he podido resistir a incluirlo en la imagen.


De moment, mireu quina cua tinc... us els ensenyo quan estiguin acabats.

De momento, mirad qué cola tengo... os los enseño cuando estén acabados.


Fins aviat! / ¡Hasta pronto!

7 comentaris:

  1. Moltes felicitats!!!!,
    Segur que serà un nado amb una pila de robeta personalitzada.
    Animat a fer l´osset, es una cucacda.
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  2. Felicidades mil, un bebé en casa siempre es tremenda alegria para todos.

    ResponElimina
  3. Hola Anna,

    Que bonita noticia, muchas felicidades para tu hermano y cuñada, es el primer nieto?, bueno, primero o el número que sea, siempre es una gran alegría, muchas felicidades para la tía y la abuelita también.

    El babero quedó genial.

    Saludos y bonito fin de semana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Olimpia. No es mi primera sobrina, pero hace tiempo que no tenemos una beba en casa y nos hace muchísima ilusión.

      Elimina
    2. Me imagino, que sigan disfrutando de la noticia!!!

      Elimina
  4. Com ja t´ho vaig dir "in person" m'havia oblidat de comentar-te..... coses de l'edad. T'ha quedat molt bonic!!! Ja tinc ganes de veure els altres. La Gemma serà la nena amb els pitets més macos del món. :-) (Per cert... les flor de ganxet mol mones elles)
    Petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies nena! Ja veus que se m'ha girat "més" feina..... ;-DDDDD
      Muacx!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...